onsdag 20 augusti 2008

Helenes bekännelser

Lugn, lugn... det är bara 61 frågor att plöja igenom...
Snodde dom av Johanna


1. Hur gammal är du om fem år?

36 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Julia

3. Hur lång är du?

170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Ebba & Didrik

5. Vem ringde du senast?

Andreas

6. Vem ringde dig senast?

Mia

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Grattis på födelsedagen!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

I måndags

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå

12. När vaknade du i dag?

O6:30

13. Vilken är din favoritjulsång?

O helga natt

14. Vilken är din favoritplats?

Thailand

15. Vilken plats föredrar du minst?

Ute i mörker

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Här i Rödeby är mina planer

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Hulken

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

När Martina sjöng för mig i telefonen

19. Hur stor är din säng?

Tja, en vanlig dubbelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?

3

23. Hur många landskap har du bott i?

Bara Blekinge

24. Vilka städer har du bott i?

Bara Karlskrona

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota

26. Är du social?

För det mesta

27. Vilken är din favoritglass?

Super Flyers

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Allt med choklad

29. Tycker du om kinamat?

Älskar Kinamat!

30. Tycker du om kaffe?

Koffainberoende, japp

31. Vad dricker du till frukost?

Apelsinjuice och kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?

Jag varierar

33. Kan du spela poker?

Ja, men det var längesedan

34. Tycker du om att mysa/kela?

Självklart ; )

35. Är du en beroendemänniska?

Kan man nog säga!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Inte vad jag vet

37. Vill du ha barn?

Är nöjd med mina 2 tjejer

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska då

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Aldrig!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder och inredning

42. Äger du dyrbara smycken?

Min vigselring

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Prison Break och Desperate housewifes. Följer alltid Idol och Lets dance.

44. Kan du rulla med tungan?

Näpp

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Mia =)

46. Sover du med gosedjur?

Bara mannen om han får räknas som gosedjur ; )

47. Vad har du för ringsignal?

Kobojsarna, Jag vet att du vill ha mig

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Massor, en del 70-tals kläder har dessutom barnen ärvt av mig

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Min morgonrock

50. Flirtar du mycket?

Nix

51. Kan du byta olja på bilen?

Inte mitt område här hemma!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

2 gånger, inget jag är nöjd över

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Luftslottet som sprängdes, Stieg Larsson

54. Läser du någon dagstidning?

Jamen, BLT

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Bara dagstidning

56. Dansar du i bilen?

Nja, nästan ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Bordörren, Sweedoor, SnickarPer

59. När var du i kyrkan senast?

Fannys konfirmation i maj

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Bosse

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Säkert en vecka

Inga kommentarer: