fredag 12 december 2008

Lucia och ljus

Så stämningsfullt det är varje år att se barnen framträda i Luciatåg!
I morse var vi på dagis när Julia gick in i Luciarollen på allvar! Hon övrerröstade de andra barnen med sin sång (tror inte att hon är medveten om det) och så stod hon och dansade och hade massa gungrörelser för sig! Sicken sköning hon är ;)




...och så lite ljus i hus!

I dag hittade jag en lampa som kanske skulle passa bra i trapphuset. Så i butiken drog jag upp kameran och såg mig omkring....och så smygplåtade jag lite ; ) Den är ju jätteläcker och mer än tusenlappen billigare än nightfly-lampan som jag sedan tidigare trånat efter!



Skimmrar så läckert!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var duktig och söt Julia var som lucia

Din stålta mormor

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hej

Gud vilken fin lampa.
Vet du vad den ehter, kostar?
Jag vill verkligen ha en sådan och klickade in mig på din/er blogg!

Tacksam för svar!

MVH
Caroline
caroline@jebergqvist.se