lördag 31 januari 2009

Utmaning med bild....sex

Jag har fått en utmaning av Johanna. Jag ska visa bild 6 i mapp 6 i "mina bilder"-mappen på datorn och utmana sex bloggare i min tur. Så här kommer den...



Bilden är tagen april 2006

Antingen tränar jag benmusklerna med Emma eller så har vi bara bus i soffan...eller kanske både och!
En sak är varjefall säker...och det är att vi båda var väldigt långhåriga på bilden!

Jag utmanar:

Tinas blogg
Anna & Tobbe
Majsan
The world of EM
Husbysjutolf
Colonial East

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad lika ni är varandra :)

Line sa...

Hejsan!
och tack för kommentaren i min blogg. javisst är livet orättvist fast man är vuxen och vet vad som kan hända i livet. Jag är också väldigt glad att farfar hann träffa Liam. Synd bara att jag inte hann ta en bild på dom två tillsammans... men jag har ju massa andra bilder på honom när han är frisk.

Så fina tapeter ni har valt. Vi har precis valt tapeter till vårt bygge. Har ni målade väggar till fondetapeten eller har ni tapeter?

/Line