tisdag 19 maj 2009

Misstänkt fotograf

Så märkligt....letade upp kameran för att fota lite i dag. Minneskort fullt läste jag på displayen. Jag började bläddra bakåt i bilderna, och såg massa foton som jag missat! Hmmm...tänkte jag! Har barnen lekt med kameran nu igen? Så jag frågade lilla Julia om hon lånat våran kamera!


NEJ, jag vet inget, sa en bestämd liten dam

"Någon" tog kameran från ovanvåningen....för att gå och plåta?!



Här stöter Emma på "fotografen"



Jaha...Emma vet vem den skyldige är! Hon verkar vara med på noterna











Andreas är bortplockad från listan med misstänkta





Jag har hittat en starkt misstänkt tjej


















3 kommentarer:

Kerstin sa...

Tänk att vi har en liten fotograf i familjen.

Faster Lena sa...

Vad go hon är, Emma blir nog nästa supermodell...

Mia sa...

Nämen! Jag hade aldrig gissat på Julia!!!!;)