söndag 30 augusti 2009

Lobodesign

På mitt jobb har vi haft en vikarie som är egenföretagare och driver lobo design här i karlskrona! Det finns så mycket fina prylar! I går hade han hela bilen full. Jag & Sandra förvandlades till 2 gamar som slet i hans grejer och roffade åt oss när vi väl fick tillstånd till bilen...haha.
Kompispriserna han gav oss var nästan pinsamt billiga!!! Jag säger bara TACK, Jonny! :)


Ett planteringsbord, snyggt och annorlunda!




Så här fin blev planteringen med lite dekoration


Fina snäckljuslyktor






En hög cylinderglasvas


Urgulliga lammljus. Dom heter visst Leo! Jonny har lovat mig att sprida ut och gömma lite leo-lamm på jobbet när han slutar hos oss!


Turkosa blomljus, otippat att jag skulle fastna för dom....eller inte!






Flytljus

1 kommentar:

Kerstin sa...

Var fina grejer du har köpt.