söndag 12 oktober 2008

Lite av varje

Det händer en hel del varje dag och många snubbar är inblande just nu. Murarna som putsar, plåtslagarna jobbar med taket, elektriken har dragit elen på övervåningen, "ventilaren" har dragit en massa rör. Andreas & Kjell jobbar på för fullt. De har satt upp mer nät på fasaden och så har de fått upp 2 dörrar.


Bakom plasten gömmer sig tvättstugedörren med långsmalt glas i


Förrådsdörren på garaget har kommit upp


Garagettaket är nu färdigt och vi är så nöjda med resultatet


Halva huset har nu tak


Vår elektriker Krille är nu färdig med eldragningen på övervåningen


Julias rum


Badrummet


Jonas var varit uppe och installerat ventiltionsrören för frånluften


Vi har fått en ljuddämpare åt ventilationen som göms i klädkammaren


På övervåningen har innetaket plastats


Det var mycket längesedan jag köpte något fint till hemmet, nu när vi trängs i lägenheten. Men jag vet att min tid för det kommer! Men i helgen hittade jag den stora ljuslyktan som jag ställde i mitten här i fönstret. Både fin och billig!

Inga kommentarer: